Příspěvky nebo odpovědi uživatele rokolo.
Výpis
příspěvků
1
až
20
(85)
Neježděný Favorit Garážovaný
....no já osobně bych vyměnil všechny náplně....olej v motoru a v převodovce, brzdovou kapalinu a nemrznoucí směs v chladicím sytému......no a začal bych jezdit. To ostatní se ukáže.....tak hodně ujetých kilometrů bez nehody:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
zatékání
to tam asi bude zatekat vzdy....tece to kolem oken pres ty stiraci listy a u jejich okraju...je to nedokonale a s tím asi nic neudelas.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
brzdy
Hážou ti kotouče...dají se ztočit na soustruhu, ale pomůže to jen chvíli....hlavním problémem je to, že máš vyčochtaný díry pro vodící čepy na brzdičích...ta opotřebená část se dá koupit nová, ale 1ks přijde na cca 500-600,-Kč.Dají se koupit ještě za pár korun větší čepy s označením "A", ale mně to nepomohlo, protože ty díry už byly hodně velké....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Favorit a další záhada
...musíš se zahloubat do podstatně starších odpovědí (pokud se dají ještě zobrazit), protože příčin může být několik a bylo tu k tomu už dost řečeno (odplynovací nádržka, cívka v rozdělovači, netěsnost karburátoru a sacího potrubí....)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Prokluzuje spojka___?POMOCT PROSIM___
...musím se smát, jak hezky jsem ten kloub pojmenoval v té mé první odpovědi:-)....myslel jsem si to, ale s tou spojkou si mne zmátnul....hlavně, že už se na to přišlo......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
brzdy
...nic tím nezkazíš....samozřejmě nesmíš naříznout tu základní kovovou desku:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prokluzuje spojka___?POMOCT PROSIM___
To by teoreticky mohlo být ono....cena s prací....velmi hrubý odhad...do 2000,-Kč
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Prokluzuje spojka___?POMOCT PROSIM___
Jenom na opotřebovanou lamelu to nevypadá.....mohlo se uvnitř převodovky stát cokoliv (ulomený zub, prasklé kolo, vadné ložisko), ale vyšlápnutí spojky by mělo pomoci...divné....tohle bych asi opravdu přenechal někomu zkušenému....zaráží mne to zatáční doleva....to by zase spíš vypadalo na homogenizační kloub v kole.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Prehriva se
hm....buď ti teče chladič...nebo topení....nebo je prasklá úchytná spona nějaké hadice....může to téct kdekoli... Kdyby bylo vadné těsnění pod hlavou, tak ti to poteče do motoru a z oleje se stane bílá emulze a bude se hodně kouřit (bílá pára) z výfuku i po zahřátí motoru.....může být i vadný termostat a přehrátím ti ta voda někudy vychstrla ven....zkus dolejt vodu a uvidíš...Spotřeba je tak asi mezi 7-10,11 litry...záleží na způsobu jízdy, stavu motoru a jeho příslušenství......pokud je to ideál, tak se může pohybovat mezi 6.5-8.5 litry....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pár věcí
...já také děkuji...to víš, motám se okolo toho auta už několik let:o)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pár věcí
Není zač...pokud budeš něco dělat s tou vůlí na řazení, tak mi dej prosím vědět, jak jsi uspěl......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
pár věcí
...no, pokusím se na něco odpovědět. Tu rozdílnost otáček na volnoběh do zahřátí motoru má nasvědomí automat. sytič....nejdříve (po startu) jede naplno a v závislosti na ohřívání motoru a sešlápnutí pedálu snižuje svoji činnost a tím i otáčky....má to tři stupně a v průběhu jízdy se to může vrátit i na ten vyšší....proto ty rozdílné otáčky....je to normální! U těch brzd to můžou být ojeté či příliš volné destičky.......nebo vytlučené díry vodících čepů toho brzdiče (někde jsem tu o tom psal)....když zabrzdíš, tak vymezíš vůle a přestane to. To s tím igelitem neznám, ale většinou pomůže výměna cívky, která je v tom rozdělovači (také se tu o tom psalo) a výměna víka rozdělovače. U toho řazení by měla jít ze spodu auta (pod pákou) vyměnit vodící kulisa...alespoň mi to tvrdil technik na technický kontrole...bohužel zkušenost s tím nemám.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
otáčky
...já myslím, že jsem ti to už níže popsal, tak nevím, co si mám myslet......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
favorit zere20l pokracovani
No já nevím, osobně jsem se s tím nesetkal, ale to vypadá jako kdyby to trvale jezdilo se sytičem.....v tom případě by se tam ten benzín "mohl" dostat.Vzhledem k tomu, že se tato závada pozná na první pohled, tak to asi nepřipadá v úvahu.....
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
nepresne rizeni
Já mám dojem, že myslel takové to plavání jako když jedeš ve vyjetých kolejích od tiráků.....nejlépe to vyzkouší tím pohybem volantu....stačí nepatrný pohyb a kola by měla reagovat. Já to mám teoreticky v pořádku a taky mi to plave (tedy jen na nerovnostech)za účasti zimních gum 165/70....letní používám 185/60 a s nima je to v pohodě (i na nerovnostech). Na převodce řízení je šroub, který vymezuje případnou vůli, ale za normálních podmínek se nelze k němu dostat....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Kontrolka oleje
Nech si změřit tlak ve válcích....vypadá to, že motor už má svoje najeto a potřebuje generálku (velké vůle). Můžeš zkusit vyměnit i čidlo, jestli náhodou nějak nezlobí a pak to bude jasný.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
olej
minerální olej 15W-40, například Mogul GX, Mogul GX PRO a spousta jiných výrobců...raději vždy ten kvalitnější..
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
převodovka
...teda tohle nemám z vlastní zkušenosti, ale někdo tu už zmiňoval, že se jedná o spojku (opotřebovaná lamela, ložisko, přítlačný kotouč). Docela bych se k tomu přiklonil i já....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pomoc
...sakra tak už pochop, že ten kloub je prostě opotřebovanej a bude mít už také řádnou vůli! To že ti to kolo občas šíleně kmitá, tak to je díky tomu, že se zasekne nějaký úlomek mezi kouli a dráhu a tím se nemůže celý ten mechanismus vrátit do původní polohy......je to o život! Jo a výměna manžety představuje úplně stejnou práci jako výměna kloubu, tak proč to dělat dvakrát!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
klepající kola
...no já nevím, v servisu by ti měli říct co to je.....vypadá to na brzdy, ta druhá půlka "brzdiče" jezdí na na čepech a ty se spolu s dírou vymačkají. Zkus za to vzít a uvidíš jestli to má vůli (nemusí být velká) nebo to nečím vypodlož a zkus jet po hrbolech. Lze koupit nové větší čepy (ale jenom pro jednu díru), ale není to ono a pravděpodobně už je i na tento zásah pozdě. Kup si rovnou novou půlku brzdiče s těma dírama (jsou k tomu i čepy s manžetou)a budeš mít opět klid a pohodu.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: